STRANDEN MED MAMMA NU!

Hej sötnosar! Nu har jag & mamma precis fixat färdigt oss och så ska vi så snart som möjligt köra ner till stranden och idag får vi antaligen hem putte, yes! Sen så ska vi också äta middag hos dom, som vi även gjorde igår, mysigt. Glömde att lägga in inlägg igår efter jag kom till mamma men nu ska ni få veta vad jag gjorde igår, igår: mamma och morfar hämtade mig sedan körde vi hem till mormor och morfar, men direkt därefter till stranden. Var där till klockan blev sex, +att jag brände mig, aj. Men iallafall, så körde vi sedan hem till mormor och morfar och åt, kom hem igen vid halv ellva. Så såg vår dag ut igår. Kommer antagligen bara ett inlägg ikväll, om ens det! Vi hörs senare, ha det bra. chacha♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0