HÄROMDAGENS



Såhär såg jag ut häromdagen. Enkelt. Kofta från Gina Tricot, volanglinne från Kappahl, tights från h&m typ, sjal från Bikbok, halsband från Ur & Penn.

Hej! Är hemma från skolan idag också, mår fortfarande inte bra. Får hoppas att jag mår bättre ikväll annars vet jag inte vad jag gör. Min bror fyllde 20 år igår, grattis bror!!! Så då var vi ute och åt på resturang, jag orkade verkligen inte följa med egentligen men jag menar min bror fyllde faktiskt 20! Så jag följde med och det var jättetrevligt även om jag inte alls mådde bra för fem öre. Hur som helst, det var typ hela släkten som var ute! Mysigt. Efter vi hade ätit på resturang så åkte vi hem till min moster och fikade, hennes lägenhet är en dröööm, nej men alltså den är så himla fin. Iallafall, vi hörs snart. Kram!


Kommentarer
Postat av: Amanda

hehe tack :) <3

2011-03-04 @ 13:07:24
URL: http://snarbergamanda.blogg.se/
Postat av: Zami

sv: Okej, krya <3 Jag gör inte så mycket, ska hjälpa min syster sen med hennes hår, hon ska ut i kväll :)

2011-03-04 @ 13:36:08
URL: http://zandrajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0