BRUNETT





Då hade jag ingen navelpiercing, hehe!


Här är några bilder från när jag var brunett, jag måste erkänna att jag verkligen saknar det! Saknar att jag alltid hade mitt naturliga hår (mitt lockiga alltså), gick alltid utan smink osv.. Jag har inte uppdaterat eftersom att jag har sovit hemma hos mig mamma, har även varit i stan och köpt lite nytt, ska försöka hinna fota det snart och sen lägga in det. Imorgon ska jag till stan igen med min syster och hennes pojkvän! Får se om jag hittar något mer då. Vi hörs senare, puss.

Kommentarer
Postat av: joanna

HAHAHA AMEN DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR! hur fan ser jag ut på den bilden?!?!?! :(

2011-02-25 @ 20:29:08
URL: http://jofsweden.blogg.se/
Postat av: elsa

Hejhej, ville bara säga att din blogg var verkligen jättefin, kram!

Kolla in på min blogg, har bloppis, men suuuperbra priser just nu"

2011-02-25 @ 22:49:09
URL: http://elsanodler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0