SVAR

Postat av: Anonym
Var har du köpt din klänning som är vit och kort? som du hade på strandbaden i fredags? Älskar din blogg!♥
Svar: Den är från Lindex. Men det är min systers! Det var ett ganska bra tag sedan så jag har ingen aning om den finns kvar. Tack. Kram

Någon random bild sen sommras men jag älskar den på något sätt!!
Sitter i skolan nu på Eriks bärbara dator. Härligt. Har håltimme så tänkte göra ett inlägg. Fick upp svar på tal också en snabb fråga. Ni får ha en fortsatt bra dag. Efter skolan ska jag plugga, packa och på möte med fotbollen. Jag ska till Gotland i helgen med min bästavän Vendela. Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur många bästavänner har du egentligen? :o

du kan vel ta upp det i bloggen, du skriver alltid "bästavän.."

2010-10-19 @ 16:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0