LÖRDAG..


Jag har världens finaste storasyster. Fast det visste ni redan!!'

Nu ska jag tjocka mig med litta pringels... Goooosh, man kan ju inte hjälpa att det är så sjukt puwligt!

Spelade match imorse fast det var iförsig roligt. Kände att det gick ganska bra för mig förutom att jag fick sjukt ont i mina ljumskar som vanligt. Hatar att ha ljumsk-problem. Hur som helst. Efter matchen så skulle vi boka biljetter till bio som vi skulle sett ikväll men nej då kan inte simon men vi bestämde oss för att gå utan honom och då kunde inte markus heller och då bestämde vi oss för att gå utan honom också och när vi skulle boka så fanns där såååklart ingen jävla bra film som gick och dessutooom inga biljetter. Jag tänkte bara "Så jävla typiskt. Bara för att det är jag och evelina! Pallar verkligen inte sitta hemma en lördagskväll" Hur som helst. Så blev det en ändå ganska mysig lördag. Kollade film och hade mysigt med Jessica och pappa. Sen gick jag ut med mina hundar med min älskade bror. Och nu sitter jag här och tjockar mig. Ska nog snart gå och lägga mig. Är ganska sliten och trött. Vi hörs, kramisar.

Kommentarer
Postat av: miranda's

måste bara säga det, du & din syster är ju SJUKT fina. verkligen jättefina! lite avundsjuk sådär haha

2010-11-27 @ 22:50:41
URL: http://mirandadeeken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0