VOLLYBOLL



Såhär ser jag ut ikväll! Högmidje byxor (nitskärp på det...), ett slappt och skönt linne, bara en skön Peak tjocktröja över och gladiatorskor

Förlåt för att jag inte har uppdaterat! Har inte hunnit. Dessa två senaste dagarna har varit helt underbara! Har varit på vellingemarknaden med massa vänner. Så fruktansvärt roligt!!! Därför har jag inte uppdaterat.

Hur som helst. Som det ser ut just nu så ska jag ut med vänner och grilla, sen spela vollyboll vid mig. Men frågan är om jag orkar! Hehe. Är så himla seg just nu. Somnade klockan fyra inatt, massa problem, kunde inte sova. Sen upp klockan åtta imorse och spela match! Så förstår ni hur trött jag är? Skulle egentligen sova hos Viktor med Natalia och Mogens men det orkar jag inte. Ska mysa med min syster senare ikväll! Jag har ju världens bästa storasyster.... Haha ganska långt inlägg. Jaja! Ha det fett. Det är fan sommarlov mina vänner!!!!!

Kommentarer
Postat av: Patricia

och jag har världens bästa lillasyster!

2010-06-14 @ 23:36:04
Postat av: Rebecca Sveberg.

Till Patricia: <3

2010-06-15 @ 19:43:47
URL: http://rebeccasveberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0