KILLARNAS BANDYTRÄNING&HUNDPASSNING?

Förlåt för dålig uppdatering idag! Kom nyss hem, har varit och sett på killarnas bandyträning med evelina och anna. Sen så snackade jag och evelina lite med selle, senare så var vi hundpassare till en supersöt valp, jag, evelina, markus och selle, haha! Otroligt söt, men iallafall så är jag hemma nu. Förresten träffade även överlängtade carro, hanna, linnea, samme, jonas, mogge och flera! Nice dag, eftersom man träffade alla saknade. Men hur som helst så är jag hemma nu och ska göra lite mat eftersom jag inte har ätit speciellt mycket idag, så ska göra det och lyssna på massa musik, gött! Men vi hörs lite senare igen, TAKE CARE!!!
får bli en bild ifrån skolavslutningen eftersom jag älskar mina brudar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0