EFTER SKOLAN IGÅR...

Förlåt för den dåliga uppdateringen igår. Efter skolan igår så stack jag och evelina hem till henne, lite senare kom mogge och jonas. Vi tittade på film och lite så. Sen vid 6 hämtade pappa mig eftersom vi skulle ha gäster, så när vi kom hem så bytte jag kläder lite först och sedan så kom "gästerna", så åt vi. Sedan så la jag mig i soffan en stund på våra sköna kuddar och sen så somnade jag helt plötsligt. Vaknade en stund senare och gick in och la mig i sängen för jag skulle bara vila lite men somnade även där, sen vaknade jag nu vid klockan sju! Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra, det är ju helg men det är så sjukt tråkigt väder! Regnar, blåser satan och allt.. Iallafall, nu ska jag sätta igång en film och höra regnet i bakrunden och försöka vila lite. Hörs senare! bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0