GODMORGON LÄSARE!

Godmorgon läsare, gud vad jag är trött! Är ni också det? Arghhh, så störigt. Men iallafall, ska sticka till skolan vid halv 8 som vanligt. Efter skolan ska jag nog träffa mogge, vet inte om evelina också skulle hänga på men vi får väl se. Annars har jag inte bestämt något speciellt. När jag får mitt barnbidrag då jävlar så ska jag shoppa, jag behöver verkligen nytt i garderoben! Men vi hörs efter skolan babes, ciao.

Dagens mysiga outfit? Det är ok att gå såhär till skolan när man är trött + att det är fredag.

Kör på dessa skorna på morgonen innan jag sticker till skolan, det är så kallt ju usch!



Kommentarer
Postat av: ewelinah

baaby, nästa gång du får ditt barnbedrag, gå på stan med mig ? :D

får mitt den 20,nde <3

2009-09-04 @ 10:55:16
Postat av: Rebecca Sveberg.

Till ewelinah: älskling, jag hade gärna velat men har redan bestämt med syster att jag ska gå med henne och jag hittar nästan bara kläder när jag går med henne:( men gärna en annan gång? love u!

2009-09-05 @ 08:11:39
URL: http://rebeccasveberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0