VENDELA HAR VARIT HOS MIG


Vendela har varit hos mig hela dagen. Hon stack precis hem. Ikväll ska jag träna, från 9 till 10.
Sen hem direkt och duscha, därefter väja kläder till morgondagen. Just nu så dunkar jag musik.
Och det ska jag fortsätta med! Snart blir det massa fester, så jääääääääävla nice.
På måndag så fyller jag år! Gud, vad jag läääääängtar... Jag kan inte förstå det.

...Imorgon efter skolan så ska jag nog med älskling, på onsdag ska jag träna och umgås med vänner.
På torsdag ska jag också träna. Och fredag ska jag till mamma och vara hos henne hela helgen.
Och då ska jag även ska "vuxenkalas", haha! Hur som helst, så ska jag, vendela, någon och wille
se "New moon", igen för mig! Vendela ville så gärna se den och då ser jag den med henne.
Jag menar, vad gör man inte för sina fina vänner? Men vi har inte riktigt bestämt när ännu.
Nu ska jag inte skriva mer, sötnosar. Vi hörs innan jag sticker iväg och tränar!


Kommentarer
Postat av: Evelina Hansson

Vilka fester? ;) <3

2009-12-01 @ 07:50:24
URL: http://evelinaahansson.blogg.se/
Postat av: Rebecca Sveberg.

Till evelina: Massa kommer nu, lovis, vendela, ida (tror jag) jag och massa. :D <3

2009-12-01 @ 17:50:47
URL: http://rebeccasveberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Ja!! jag ska ha den, ska skicka den till en tjej, så ska hon fixa lite mer av designen ;)

2009-12-01 @ 19:15:29
Postat av: Anonym

*Eve

2009-12-01 @ 19:22:49
Postat av: Rebecca Sveberg.

Till evelina: Ja, okej. Den var skitfin! När kunde vi fixa min design???????? <3

2009-12-01 @ 19:26:40
URL: http://rebeccasveberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0