EVELINA KOM HEM.

Jag sitter hemma och ruttnar med mitt älsklings-duntäcke om mig
& saknar Evelina mest, bara längtar efter min bästa vän Evelina.
Kom hem!!!!! Jag kanske sätter på en film strax, eftersom jag inte gör ngt.
Imorgon ska min mobil in på lagning, lånemobil imr..
Hoppas jag får någon bra nu & ingen skype som förra gången.
Vi hörs senare och alla har säkert än mycket bättre kväll än vad jag har.
<3 får bli en bild på mig & evelina eftersom jag saknar henne..


foto: jag & endast min bästa evelina. redigering: jag


Kommentarer
Postat av: evelina

ah. herregud gumman!

jag saknar dig satan, jag svär.. har aldrig saknat nagon sa mkt som jag gör nu,

sitter i tyskland och kan inte skriiva allt.. aaaaaah saknar dig satan, iloveyou bästavän!!!!! (LLLLLLLLLL)

2009-06-27 @ 19:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0