TALANGJAKTEN

Hej igen bloggen. Fram tills nu har jag bara kollat på "Romeo + Julia", så himla bra! Mamma ringde också för att fråga om jag ville titta på "Talangjakten" i Malmö med henne ikväll & självklart vill jag det, men sedan ringde Ida också och frågade om vi kunde träffas idag. Så det blir jag, mamma, Ida & Putte(min hund hos mamma,haha!) som ska titta på det. Och jag har för mig att det började klockan sju, vi var där förra året också. Det är faktiskt väldigt mysigt. Dom sjunger, vi har med oss fika, filt & allting, ja gud vad mysigt det kommer att bli! Sedan efter det så ska Ida sova hos mig, hos mamma då va. Så denna kvällen blir iallafall någonting, dom sista kvällarna har jag bara suttit hemma & ruttnat. Men vi hörs senare, ha det!
För nu sticker jag till mamma, kommer bilder imorgon..
<3


Kommentarer
Postat av: anonymalasse

du är sjukt snygg rebecca !<3§

2009-10-29 @ 14:30:12
Postat av: Rebecca Sveberg.

Till anonymalasse: Tack så jättemycket! :))))

2009-11-02 @ 17:39:18
URL: http://rebeccasveberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0