MATCH MED BÄSTA LAGET

hej gullungar!
jag hann inte blogga imorse, för jag hade så himla brottom till sara..förlåt!
men jag stack till sara vid halv 2, det blev väldigt sent eftersom att vi skulle samlas kvart i 5.
iallafall så cyklade jag upp till stallet där sara mötte mig, stannade lite&hälsa på bullen..
sen cyklade vi hem till sara, i södra åkarp..och sedan så spelade vi buzz & guitar hero.
efter ett tag åt vi & sedan cyklade vi hem till mig, för att jag skulle hämta mina saker.
sedan cyklade vi ner till samlingen och bytte om och allting, sedan uppvärmning&sen match.
det blev ett - ett och idag spelade jag faktiskt på topp med cilla&emily, det gick faktiskt bra.
sen nu är jag hemma och har nyss tagit en varm&skön dusch, och nyrakade ben, fräscht!
vi hörs senare eller imorgon..
puss
(bara en liten skön klädstil innan matchen, inte speciellt fin menmen..)



bilder sedan idag, med bästa sara





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0