KLIPP DAGS..

hej bloggen! vaknade precis, med sara brevid min sida ofc. och klockan elva så kommer morfar och hämtar mig & kör mig till oxie för att klippa mig hos marianne. shit, är jättenervös.. ska klippa mig såhär: snelugg, uppklippt & typ klippa bara topparna. ja, jag vet det kanske inte precis är så mycket men jag har inte haft snelugg på flera flera år..så är ändå nervös. men när jag har kommit hem så hörs vi, ha det så bra sålänge.
<3

så här ser jag och mitt hår ut nu, eller jag brukar ha det i en bubbla med en klämma. har bara satt det under öronen här..

Kommentarer
Postat av: elise

liksom den finaste världen är du! :o



jag älskar & saknar dig massor!

-puss baby!

<3

2009-06-26 @ 10:42:33
URL: http://eeliiisee.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0