EVELINA ÄR HEMMA!!!

Jag har inte haft ork till att säga att jag inte följde med alexandra, pappa, nicole och tisan ut med båten, eftersom jag hade skitont i mitt huvud. Men imorgon, då jävlar ska jag med ut. Riktigt roligt! Ikväll tror jag inte att jag ska ut, imed att jag har haft ont i huvudet och sånt. FÖRRESTEN, EVELINA HAR KOMMIT HEM, WIIIE, BÄSTA. Iallafall, snart kommer pappa hem och då ska vi äta, gosch mat! Haha, är överhungrig. Får se vad som händer senare, kanske träffa evelina? Jag vet inte riktigt, får se. Jag älskar evelina övermycke!
Men vi hörs senare snyggiischar..

bild: jag









Kommentarer
Postat av: evelina

jag älskar dig världensstort!!!!!!!! <333

2009-06-29 @ 19:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0