SEG DAG MEN GOTHIA IMORGON!

Sitter vid pappas Apple-data nu men jag ska berätta lite om min stressiga dag! Vaknade vid nio av att pappa & tisan var uppe, pappa skulle köra tisan till hennes träning. Så jag började ta fram saker till gothia, klockan nio började jag och jag har inte stoppat ner något i väskan! Haha, jag är helt seg och det känns helt konstigt eller något på något sätt. Men det ska bli sinnessjukt roligt och ett minne för livet. Men i alla fall, så tog jag fram saker sen kom pappa och syster hem & då körde vi och handlade ännu mer saker till gohtia men det var liksom toffsar, dricka, hårspray ofc, schampo&balsam, tandkräm, deo, tuggmin, toffsar, klämmor och mera! Sedan hem igen och nu har vi precis ätit, och nu måste jag packa ner allt & fixa allting, åh känner mig helt stressad och så. Men men, vi hörs senare om jag hinner eller så hörs vi kanske imorgon innan vi åker till gothia! Ha det bra finisar, för det ska jag ha. chacha♥

jag på alla dessa bilderna, haha jag tog dom nyss!

Kommentarer
Postat av: evelina

kommer att bli bäst&ett minne för livet.

vi sover bredvid varandra och umgås hela gothia va? :D

älskar dig bästavän!(L)

2009-07-11 @ 20:16:32
URL: http://eveliinaa.devote.se
Postat av: evelina

++ att du kan svara på msn. hihi

har inget att göra, så gör de, eftersom du inte vet hur man svarar påbloggen. annars svara på sms :D <33333

2009-07-11 @ 22:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0