GODNATT FÖR IKVÄLL..


Nu har jag duschat, badat, ätit, sett film med pappa och ja, annat. Så nu ska jag se på en annan film
och sedan krypa ner under mitt mysiga täcke och sova. Imorgon så ska vi äta middag hos mamma ithink.
tror jag att hon sa i alla fall. Annars så hittar jag väl på något annat, kanske blir träffa evelina en stund.
På tisdag så ska jag, pontus, markus, evelina, linnea & malin kolla på bio, skitmysigt! På måndag så vet jag
inte vad jag ska göra, kanske umgås med evelina, får se. Men nu ska jag titta färdigt på filmen & sen sova.
Det blir inga andra inlägg ikväll så jag får säga godnatt nu istället, godnatt och ha det så bra fina läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0