UTE MED HUNDARNA.


Jag och evelina har precis varit ute och gått med hundarna, rätt skönt faktiskt. Men i alla fall, idag är
en chilldag rent ut sagt. Sjukt chill, har ingenting att göra. Men jag tycker det är rätt skönt eftersom jag
nästan alltid har fullt upp, man behöver ju en paus ibland. Förresten, mamma ringde precis & fråga
om vi ville äta middag idag hos henne men får se hur det blir. Ikväll har jag inget speciellt för mig, är
sugen på att köpa min favoritglass. Ben & Jerry's Chocolate Fudge Brownie, finns nog inget godare!
Men nu ska jag ut i köket och göra lite gott, eftersom jag är hungrig. Vi hörs mina fina läsare, ha det.

Kommentarer
Postat av: evelina

rikigt kul&tack för dagen/kvällen/natten. det blir alltid bäst med dig.

- jag älskar dig min finaste bv. (L)

2009-07-25 @ 18:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0