TOSSELILLA IDAG!

Hej finisar! Förlåt för att jag inte uppdaterade på hela dagen igår. Men jag kan berätta om igår: vaknade vid nio, vid ungefär tio så stack jag och pappa in till stan, först till mobilia eftersom jag skulle ha en väska där men jag handlade den aldrig..Efter det åkte vi vidare till Sparrholms för att köpa däck och massa andra saker till båten. Direkt därefter så körde vi och hämtade upp alexandra och nicole. Sen hem, fixa oss, bre mackor och allting. När vi var färdiga körde vi ner till kanalen med båten och satte i den där, så körde vi lite med våra kusiner, jonas & amanda och då viktor, amandas pojkvän. Skitroligt! Vi körde ner till haken och allting, men iallafall vi kom väl hem vid halv åtta och då alla bara decka, vi var så sinnessjukt trötta allihopa, haha. Sen så körde vi ner och köpte pizza på Bella Donna eftersom pappa orkade inte ställa sig och laga mat. Så såg vi en film sen, världens bästa film typ A Night At The Roxbury. Då var klockan ungefär halv tolv när den var slut och då gick jag och la mig. Det var däför jag inte bloggade på hela dagen igår. Men iallafall, nu sitter jag hemma pigg & gla' och ska fixa mig nu, och sedan vid halv ellva kommer caroline och hennes pappa och hämtar mig sedan så åker vi till Tosselilla idag, wiiiiie! Så det blir ingen uppdatering idag heller. Men ni får klara er, det kommer massa bilder imorgon, om jag orkar lägga upp dom, men det tror jag. Puss och kram sålänge  <3

bild: caroline till vänster & jag till höger, en FJORTISFLIPP-BILD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0