SEG DAG..

Hej bloggen! Jag har varit väldigt seg idag på att blogga eftersom jag mått så dåligt för det som hänt. Men jag ska berätta om min dag: varit hemma hela dagen, skulle egentligen till mamma men det blev inte så. Sen vid sex-tiden så åt vi, tacos. Efter det fixade jag mig snabbt sen ut och träffa bästavän, vid namn Evelina som ni vet. Vi tog lite foton, kommer nog några. Haha, gjorde massa videor till bloggen också, haha. Vi leker stockholmare som fan, haha. Aja, sen nu kom jag nyss hem. Ha det så bra så länge så hörs vi imorgon, ska nog till mamma. Vi får se. Men ha det gött så länge, chacha! ♥

bild på mig. FJORTISBILD till max.



Kommentarer
Postat av: evelina

åh. det är alltid lika kul me dig, och ta bilder, vårat största intresse, helt jävla ball är det. gud alltså, om du bara visste hur mycket jag älskar dig, det går verkligen inte att beskriva med ord, kanske med siffror?? med det lär jag mig nog aldrig. <33333333333

2009-07-03 @ 07:53:52
Postat av: Demie

inget sötare finns inte förutom Rebecca Sveberg du e värd guld babe(L) du finns i mitt hjärta och kommer alltid <tt finnas med<3 älskar dig över allt annat E>

2009-07-07 @ 10:36:30
Postat av: Loviiz

Älskling!<3, fan va hemst de me putte o allt :(, älskar deij ortoligt mkt gumman o de vet du (L), finns alltid hos dej, oas vad som händer o så <33, saknar deij guda mkt (L), pusspuus vi måste träffas en dag !<3

2009-07-07 @ 16:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0