JAG ORKADE INTE BLOGGA...

Jag orkade inte blogga igår, skitknäppt men ändå. Jag kan berätta lite om igår istället. Igår så umgicks jag med evelina, vi spelade typ bara guitar hero och lite sånt. Sen stack hon hem och då fixade jag mig, sen vid halv fem så hämtade mamma mig, syster, bror och pontus. Så körde vi hem till mormor&morfar på släktkalas, mormor fyllde 63 år, grattis jag älskar dig! Jag kommer inte ihåg riktigt när vi kom hem men iallafall så var jag skittrött och orkade inte blogga! Och idag så vaknade jag typ vid elva, sen fixade jag mig och direkt därefter så körde pappa, jag & syster till stan för att hämta mig mobil eftersom den har varit på lagning och den gick inte att laga så jag fick en helt ny istället, wiiie överlycklig! Sen åkte vi hem och då kom evelina till mig och nu sitter vi här, får se vad vi ska göra. Klockan halv sju ska vi köra och träna i Åkarp hos sara, så jag och evelina cyklar dit då. Kommer bilder sen släktkalaset efter min träning eller något. Men vi hörs innan vi sticker, ha det så bra så länge. chacha♥

bild på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0