HEMMA FRÅN GÖTEBORG!!!

Åhh, jag har saknat bloggen! Men nu är jag äntligen hemma igen, jag har haft en väldigt bra vecka med mitt lag osv. Vi kan ju börja med fotbollen, vi kom till kvartsfinal i b-slutspel, i gothia cup. Jag är vädligt nöjd med min/vår inställning, spel och allt, gud det har varit underbart bra asså!!!! Sen för övrigt, så har det också varit så himla, himla bra. Något jag aldrig kommer att glömma, helt seriöst. Tack alla som gjorde min vecka bra! Nu vidare, som sagt så är jag hemma nu och jag har specis packat upp allting ur min väska, härligt. Idag så ska jag bara ta det lugnt, jag har ju precis kommit hem. Imorgon har jag absolut ingen aning om vad jag ska göra. Förresten, det kommer att komma massa bilder ifrån gothia ju men min kamera är helt urladdad så jag ska först ladda den och sen lägga in alla bilderna på bloggen! Kanske lite bilder idag om jag hinner, ska börja ladda kameran nu. Men vi hörs cuties, oh vilken underbar vecka!!!!
CIAAAAAAAAAAAAAAAAAO





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0