FIX OCH SEDAN EVELINA!


Förlåt för dåligt uppdatering, men jag har verkligen inte orkat. Min dag har varit helt slö, inte gjort något
och jag skulle egentligen umgås med evelina hela dagen men det blev inte så utan jag har bara suttit
hemma och inte gjort någonting, kollat på lite filmer och sådant. Nu har jag precis ätit massa god mat
och jag dunkar hög och bra musik med syster, gött! Och nu ska jag bara fixa mig lite snabbt, blir bara
chillkläder antagligen och sedan ut med min fina evelina. Men jag måste faktiskt snabba mig nu, eve
kan ju inte vänta för länge som hon brukar få göra, tsss. Puss på er så hörs vi när jag kommer hem!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vrf har du bild på "rikauteliggare" !?

asså du vet väl att du inte får kopiera hennes bilder!?

2009-07-27 @ 20:35:24
Postat av: Rebecca Sveberg.

För hon är sjukt snygg! varför får man jag inte det? ;o

2009-07-27 @ 22:22:40
URL: http://rebeccasveberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0