FILMKVÄLL MED MIN BRUD. ♥

Jag har inte orkat blogga, men efter jag hade tränat så cyklade jag hem igen med bästavän evelina. När jag hade tagit en varm & skön dusch, fixat mig och ätit så stack jag ut och träffade evelina. Då vi hyrde film, en som vi båda ville se men aldrig gjort, så vi hyrde denna "i taket lyser sjärnorna" så jävla bra och jag grät så himla mycket, mobba inte, haha. Jag gråter alltid till sorgsna filmer..Men iallafall, vi hyrde den och sedan köpte vi godis & dricka och därefter hem till mig. Satte igång filmen, åt godis, filt om oss (älskar det) och helt enkelt bara mös. Sedan så körde vi med evelina hem, så såg vår underbara kväll ut. -tack för idag bästavän, jag älskar dig och det vet du om! Och bloggen, vi hörs imorgon och om det blir fint väder så ska jag till stranden med evelina & elias, wiiiiie. Hoppas det blir fint väder, eftersom jag känner för att schteka och bli brun. Men vi hörs imr, chacha♥

bild på mig & bästavän evelina, evelina ti vänster&jag ti höger

Kommentarer
Postat av: Anonym

& du vet omn att jag älskar dig mest!

du betyder så jävla mycket asså!

skitmysigt igåkväll. tack för det! (LLLLLLLLLLLL)

2009-07-07 @ 09:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0