VIFFE DAGEN..

Idag är det viffe dagen, och ni undrar säkert vad det är? Vår clubb Vellinge IF (asså fotbollen) har då denna dagen och då ska man möta föräldrarna, man gör lite andra saker också, kan vara rätt roligt ibland men just idag hade jag egentligen inte orkat det, skulle ju egentligen till stan med syster. Men jag får väl vara med ändå, vi ska vara där kvart i elva så jag måste fixa mig nu, hörs nog innan vi sticker annars hörs vi när jag kommer hem igen. Ha det bra sålänge!
TAKE CARE

jag och älsklings hanna

jag och hanna, annan färg



Kommentarer
Postat av: hanna

du är skitsöt på bilden men jag ser helt konsit ut(:

älskar dig(L)

2009-08-22 @ 14:39:06
Postat av: Rebecca Sveberg.

Hanna: Hjärtat, du är ju sötast i världen! Älskar dig också! (L)

2009-08-22 @ 17:07:40
URL: http://rebeccasveberg.blogg.se/
Postat av: mooooogggggggggggggggeeeeeeee

söta! =D=D=DD=D=D

2009-08-23 @ 21:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0