MALMÖFESTIVALEN IGÅR MED FINA VÄNNER!

Gud vad dålig jag har blivit på att uppdatera.. Har faktiskt inte haft tid, ingen uppdatering på hela dagen igår! Var på malmöfestivalen med vänner, som william<3, hans kompis, hanna, sara, evelina, markus, selle, jönna och ja, massa fler. Sen träffade jag ju även olivia min bästavän och louise, himla nice. Senare så stack jag och evelina hem till mig, hon var väl hos mig till ungefär tolv och sen gick jag och min bror ut med hundarna. Just nu sitter jag och lyssnar på musik från spotify, älskar det! Idag ska jag umgås med evelina, sen träna. Hörs senare, ska försöka bli bättre på uppdatering. PUSS

David Guetta, Akon - Sexy bitch
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0