PRECIS JOGGAT MED SYSTER!

Blev bara ett inlägg igår och det var för att jag helt enkelt inte orkade blogga. Som ni vet så sov jag hos min
finaste evelina, sen vid halv två så stack jag hem och solade typ hela dagen. När klockan var typ 5 så börja
jag fixa mig, kunde inte bestämma mig för vad jag skulle ha på mig, som vanligt. Så till slut så tog jag bara
på mig någonting! I alla fall, så när jag var färdig så gick jag till bussen, där jag mötte upp evelina och sånt.
När vi väl kommit till bion så blev allting klydd, haha. Men vi såg iallafall "Year One" och den var sinnessjukt
rolig, haha så sjukt mycket jag skrattade. Översjuk film, och jag rekommenderar (stavning?) den! När den
var slut så gick vi till bussen, kom väl hem vid tolv. Gick och la mig ungefär direkt, var otroligt trött. Idag
 vakna jag då först, tittade på film och sen gick jag ut och la mig i trädgården och solade en stund. Och nu
har jag och syster precis kommit hem, vi har varit ute och joggat, i ungefär 25 minuter, jävligt härligt! Det
var dock väldigt varmt, men nu blåser rätt mycket? Aja ska ändå inte göra något speciellt idag. Nyss
duschat också, och imorgon så åker jag, syster och pappa in till novalund för att handla lite grejer, nice! Behöver verkligen nytt i garderoben. Men vi hörs senare, puss på er sötnosar. CIAAAAAAAAAAAO

Haha, jag&syster på bilden innan vi stack ut & joggade! hon till vänster & jag till höger -joggingbrudarna ;)

Kommentarer
Postat av: ebba.

finaste syskonparet!

2009-08-02 @ 17:54:35
URL: http://www.ebbbba.devote.se
Postat av: Rebecca Sveberg.

ebba: tack hjärtat! :D

2009-08-02 @ 19:19:00
URL: http://rebeccasveberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0