TJEJKVÄLL MED BRUDARNA!

Ja, ändrade planer. Dålig uppdatering, i know. Förlåt, men har inte haft tid. Det blev ju ändrade planer, vi skulle ju egentligen sova hos mogge allihopa men det blev tydligen inte så, så jag och evelina bestämde oss för att fixa en tjejkväll, har inte haft så mycket tid på oss så det blev väldigt mycket klydd, mitt batteri till kameran har dött och allt. Äsch, skitsamma jag har haft det skittrevligt iallafall och jag hoppas att alla andra också har haft det! Det blev jag, evelina, mathilda, emma, natalia, josefin, ellinor och elise, började med att vi dunkade musik skithögt sen så har vi spelat lite kort och bara suttit och snackat lite. Jag, natalia, emma och mathilda ska sover här hos evelina inatt, vad vi ska göra nu vet jag inte kanske snacka lite sen tror jag att vi somnar, i alla fall jag, för jag är riktigt trött! Men vi hörs imorgon babes, godnatt och puss på er sålänge. TAKE CARE!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0