MIN DAG & LITE ANDRA SAKER..

Verkligen förlåt för att jag har blivit så otroligt dålig på att uppdatera, ska försöka bli bättre nu! Min dag har sett ut såhär: först var det då skolan, blev även färdig med mitt engelska steg, har gjort det på två dagar?! Haha, rekord. Iallafall, sen efter skolan så stack jag hem och tittade på lite film, vilade och så. Senare så stack jag, syster och pappa ner till östran där vi träffade Annika som gjorde rehab med oss, för våra ljumskar, lite övningar och sånt. Jag har ju skadat mig, det gick rätt bra faktiskt. Sen hem, äta och nu har jag precis tagit ett skönt bubbelbad! Så jag känner mig rätt fräsch nu, förresten så tog vi skolfoto idag i skolan, åhhh hoppas det blev bra! På fredag ska vi tjejer antagligen till jägers, så sjukt roligt. Men nu ska jag nog titta på film och vila lite, är jättetrött. Hörs senare, puss på er mina fina läsare. CIAAAAAAAAAAAAAO
i skolan idag

Kommentarer
Postat av: Anonym

sötnos! <3

2009-08-26 @ 22:29:27
Postat av: Rebecca Sveberg.

Till anonym: Tack så mycket! :D:D:D

2009-08-27 @ 06:48:46
URL: http://rebeccasveberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0