DÅLIG UPPDATERING, JAG BER OM URSÄKT..

Orhh, förlåt för väldigt dålig uppdatering! Har väl bara inte orkat. Jag, natalia, emma och mathilda sov ju hos evelina igår efter tjejkvällen och vi vaknade vid kvart i tolv, sedan stack jag & evelina och handlade bullar till alla, sen hem till evelina igen och så åt vi alla frulle, mysigt. Sen så städade vi och så stack typ alla hem förutom jag, stannade lite sen kom pappa och hämtade mig, eftersom MIN FINA PAPPA FYLLER ÅR IDAG, GRATTIS!!!! Ja, han hämtade mig eftersom vi skulle ha gäster så när vi kom hem hoppade jag direkt in i duschen och sedan fixade mig lite snabbt bara. Nu sitter jag uppe med syster och dunkar lite musik, ikväll blir det ännu en tjejkväll hos elise fast bara jag, elise och evelina, men väldigt mysigt och trevligt ändå, alltid med dom! Min syster kör mig till elise, sen så vet jag inte vad vi ska göra? Bara mysa väl. Men vi hörs senare, för nu ska jag fixa mig! Puss på er så hörs vi lite senare, ha det jättebra mina fina läsare. TAKE CARE!!!

MIN BÄSTAVÄN, MIN EVELINA HANSSON



Kommentarer
Postat av: Simon Srömberg

roligt att ni hade kul;D§träffas snart e ett måste(L)<33:$

2009-08-15 @ 21:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0